Support

Hulp op afstand

  • Een medewerker heeft je hier naartoe geleid. Download hier onze remote support applicatie:



Contact

Automatische incasso?

  • Wil je voor je abonnementen automatische incasso ingesteld hebben?
    Geen probleem, neem daarvoor even contact met ons op en we regelen het voor je.

Supportcontract

Wij zijn er om je te helpen en al je vragen beantwoorden. Heb je een vraag of een uitdaging? Vertel het ons.

Bij Dutch IT Service bieden we het volgende supportcontract aan:
Het Remote IT supportcontract.

De Google Workspace-licenties en het Remote IT supportcontract kunnen maandelijks via automatische incasso verrekend worden. De licenties zijn maandelijks aan te passen en zowel het supportcontract als de licenties kunnen maandelijks opgezegd worden. Je zit dus nergens aan vast.

Voor specifieke vragen die een onderzoek vereisen, geldt altijd ons uurtarief. Hoewel een onderzoek niet altijd tot een oplossing leidt, biedt het wel duidelijkheid.
Als er geen oplossing blijkt te zijn, zullen wel de onderzoekskosten in rekening gebracht worden.
Mocht er een onderzoek plaats moeten vinden zullen we dit ten alle tijden van te voren aangeven.

Indien je ervoor kiest geen supportcontract af te nemen, helpen we je uiteraard wel gewoon, alleen verlenen we dan ondersteuning op basis van ons uurtarief, dat per kwartier wordt afgerekend. 

Remote IT supportcontract

1-10 gebruikers

15/Per gebruiker per maand
  • Kantoortijden
  • Fair use
  • Werkzaamheden rapportage maandelijks

Maatwerk

Neem contact op
  • 24/7
  • Fair use
  • Werkzaamheden rapportage maandelijks